Dallas étterem, shop és benzinkút – Zay utca

Facebookpinterest

A minap ismét közös ügyintézésen voltunk Pufival, és minden ilyen alkalmat igyekszünk megragadni arra, hogy egy közös ebédet és egyben egy kis teszt lehetőséget beiktassunk, akár csak egy talponálló, akár egy lángosos, vagy ha az idő engedi akkor akár valami komolyabb ebéd erejéig is. A közös feladat megtervezésekor úgy tűnt, ezen a napon jó ha erre 15-20 perc marad, illetve reggel már ennyiben sem bíztunk, de aztán valahogy napközben mégis utolértük magunkat, és jóval több idő maradt az ebédre, mint előzetesen számítottunk rá. Óbudán volt a délelőtti utolsó feladatunk, illetve 1,5 órával később a következő is, ezért belefért az eredetileg betervezett célállomás, irányba álltunk a Dallas benzinkút és étterem felé.

…és tényleg…

Előzmények

Jó két-három évvel ezelőtt mikor rátaláltunk erre a helyre gyakrabban jártunk itt, ez azonban elég régen volt, nem tudtuk, ma mire számíthatunk. Akkor úgy emlékszem abszolút elégedettek voltunk, és bár árakban nem volt a legbarátságosabb hely, étel mennyiségben és minőségben nem volt panaszunk. Akkor eléggé felfutóban volt az étterem, még egy grandiózus ClassFM-es MorningShow-s kitelepülő kampány is volt, illetve Vadon Janinak még saját vega burgert is csináltak, tehát meg volt a kellő hype, nyilván jöttek is az emberek csőstül.

Dallas étterem

a képeken hatalmas burgerek és USA bikinis macák…

Ennek azonban sok éve már, jó ideje sima reklám sem ment a rádióban, illetve a nagy ClassFM kampány is rég feledésbe merült, és sajnos nem egy és nem két alkalommal láttuk már azt, hogy egy gyors felfutás és pénznyerő gyár után hatalmas minőség esés majd bezárás következik. Én ha nem is ennyire voltam borúlátó, de azért annak tudatában, hogy az elmúlt 2-3 évben jelentősen felfutott a hazai street food biznisz, akkor pedig még a mekinek sem voltak akkora bajai mint manapság, nem tudtam, mire számítsak. Mi is számos helyen ettünk remek hamburgert vagy egyéb nem tipikusan éttermi kaját az elmúlt években, tehát lényegesen szélesebb és jobb összehasonlítási alternatíva rendelkezünk, mint akár csak 3 évvel ezelőtt, illetve értelem szerűen a kínálat is jelentősen bővült. Egészen egyszerűen annyi volt a félelmem, hogy az azóta tesztelt remek konkurenciák tükrében, és hozzájuk viszonyítva nem lesz olyan jó ez a hely, mint amilyennek három éve éreztük. Ez manapság a meki jelenség, akkor jó volt, de ha van jobb és olcsón minden sarkon, akkor inkább azt esszük. Mást nem lehetett tenni a helyzet tisztázása érdekében, csak ismét tesztelni a Dallas-t, és ezt meg is tettük.

a benzinkút praktikus, de van akinek nem jön össze a két egység illat anyaga

A névadás és hangulat

Bár a mai 15-25 éves fiatalságnak sokat nem mondhat a név, de a 35 feletti olvasóknak már egyértelmű, ez természetesen a 80-as évek kult sorozata a Dallas nevének és hangulatának elegáns átemelése. Ez elsőre komolytalannak és erőltetettnek tűnhet, de szerintem nem az. Igazából csak egy apropó, egy adalék az amerikai étterem hangulathoz, mert alapvetően ez a hely egy ilyen típusú étterem, csak kellett valami plusz, amit mindenki ismer, hogy ne csak annyi legyen kiírva, hogy “amerikai étterem gyere be enni”. Szerintem ezt jól oldották meg, a Dallas-t mindenki ismerte, az 20 éves generáció meg legalább kap egy kis retro élményt a múltból, hogy mi mit néztünk a mai 148 féle kórházas, helyszínelő és  vámpíros sorozat helyett, volt egy Dallas meg egy Szomszédok, ‘oszt jó napot. (A következő étterem esetleg lehetne magyar retro, Szomszédok stílusban, Gazdagréten, és akkor 100%-ban le is fedtük a múlt nagy sorozatait. A megvalósítása után az oldalunk email címére lehet jelezni, hol vehetem át a jutalékot az ötletért! )

Dallas étterem

és a jól ismert arcok is megjelennek

Az étteremhez közeledve már messziről mosolyog ránk Bobby és Jockey, a két örök ellenség fotója a távolból, hatalmas amerikai zászlós táblákkal, macák és óriás szendvicsek képével megtámogatva, töményen érkezik tehát az USA feeling. Pufi ezt nehezebben veszi be, illetve alapvetően nem is az amerikai hangulattal volt baja, hanem az étterem és benzinkút párosítással. Nem tudta összeegyeztetni ugyanis az étterem hangulattal és “zsírszaggal” a kinti üzemanyag szagot, nekem azonban ez nem okozott gondot. Úgy vélem, nem vagyok könnyen lekenyerezhető, az átlátszó, felületes, gagyi dolgokat nem szeretem, itt azonban azt gondolom abszolút nem erről van szó, számomra legalábbis hitelesen hozza a hely az amerikai hangulatot a külső és a belső megjelenésével egyaránt. Én sem három éve sem most nem éreztem túlerőltetettnek, és a kút + étterem párosítással sincs gondom.

szerintem jól hozza a hely az amerikai hangulatot

Szinte tele hétköznap délben

Amint beléptünk, az a meglepő látvány fogadott, hogy alig volt hely. Nem kicsi az étterem, azonban eléggé meg kellett nézni, hová tudunk ülni, pedig egy sima hétköznap ebéd időben jártunk erre. A belső térben vannak szabadon álló asztalok, illetve egy zárt terasz szerűség is, bőrkanapékkal, de főleg boxos jelleggel lehet leülni, ami nekem abszolút bejön. Mindenki szeret nyugodtan, más társaságoktól szeparáltan, zavartalanul ebédelni, vacsorázni, és szerintem ez erre tökéletes megoldás. Ezt még megspékeli az az értelmes gondolat is, hogy mivel nehezebben belátható egy ilyen box, és a felszolgálóknak közelebb kéne jönni cirka a vendég arcába bámulni, hogy szeretne-e valamit, ezért ezt kihagyják, és az asztalon egy pincér hívóval oldják meg.

Dallas étterem

a szerintem nagyon praktikus kis berendezés

Értem én, hogy ez nem túl elegáns megoldás, ezért nem alkalmazzák sok helyen, de szerinte, ide teljesen jól illik, illetve nekem egyébként máshol sem lenne vele bajom, mindenki csak nyer vele. Nem jön oda kétpercenként a pincér, hogy kérünk-e valamit, illetve nekem sem kell lengetnem a karom órákig egy rosszabb helyen, csak akkor látok felszolgálót, és neki is csak akkor kell velem foglalkoznia, ha az tényleg szükséges. Persze értem, kell a hagyomány, a “régimódi” pincér rendelkezésre állás, vendég szavának lesése, de nekem sosem voltak ilyen önértékelési problémáim, hogy a pincéren vagy máson töltsem ki az “én nagy ember vagyok, rám oda kell figyelni” vágyamat. Egy kedves, vendég centrikus kiszolgálás pedig az pincérhívó mellett is megoldható, ezzel csak a folyamatos kérdezgetést kerülhetjük el, ami én nem is szeretek. Amúgy meg előre megy, fejlődik, változik a világ, gondolom hónapok kérdése és nyit az első olyan étterem az USA-ban, ahová beülve mobil appal lehet kaját rendelni, és nem jön oda senki, csak a kész étellel egy drone. (amint megvalósul, ennek az ötletéért járó jutalékra is küldenék majd egy számlaszámot)

az egyedül érkezők sarka: nagyon vagány nyereg bárszékek vannak, és ledér hölgyeket bámulják az embert a falakról hamburger evés közben

Rendelés, árak

Pincér hívótól függetlenül persze az elején oda jött a minket kiszolgáló lány étlap ügyben és ital rendelésre, de ezt követően nem nagyon voltunk feleslegesen zaklatva, ami nekem nagyon bejött. A hölgy egy amolyan tipikus szilikon csoda volt, megcsinált szájjal, mellel és mindennel, ez által tovább hozva az USA feelinget, mint amit minden filmben láthatunk, de nyilván köze nincs a valósághoz, hogy az összes lepukkant útszéli krimóban a büdös izzadt kamionosokra ilyen macák mozdulnak rá. Itt a rámozdulás elmaradt (nem vagyok nagy darab izzadt kamionsofőr), de helyette kaptunk kifejezetten kedves és illedelmes kiszolgálást, amire nem számítottam. Nyilván előítélet, de mégis azt gondolja az ember, hogy akinek szüksége van ilyen optikai tunningra, annak esetleg belső hiányosságokat kell ezzel kompenzálni, vagy önbizalom hiányt, ami általában olyan jól szokott sikerülni, hogy átcsap túlzott önbizalomba és lesajnáló, flegma hozzáállásra. Ennek itt szerencsére nyoma sem volt.

Dallas étterem

a szerintem kifejezetten látványos, Pufi szerint kaotik étlap

Míg nézegettük az étlapot elgondolkodtunk a hétköznap délben viszonylagos telt háznak mondható állapoton, és arra a megállapításra jutottunk, hogy ez abszolút nem meglepő, mert bár mi végül nem azt kóstoltuk, azonban igen kellemes menü tábla fogadott a bejáratnál, mely 990,- Ft-ért hirdette aznapra a palóc levest és brassóit. Ez azért elég korrekt párosítás, mindkettő húst tartalmazó étel, nem egy csésze sárgaborsó leves spenóttal és tükörtojással. Komolyan el is gondolkodtam, hogy esetleg ezt vállalom be, mert mindkét étel nagy kedvencem, de végül legyőzte az eredeti elképzelés, és mindketten hamburgert rendeltünk.

vannak igen jó pofa Dallas party pia csomagok is

Az étlap maga nekem szintén nagyon bejött, látványos színes, hatalmas képekkel, igen jó minőségben. Pufi még itt is ellenállt, a kinti benzin szagon megütközött és ezt a morcosságot itt átültette abba, hogy kicsit kaotik az étlap, és bár sok esetben alapvetően egyetértünk, én itt kivételesen ezt a nézetét sem osztottam. Szerintem áttekinthetőségben sem rosszabb, mint bárhol máshol, de nekem ezzel a sok színnel és látványos képpel kifejezetten bejött. El is kezdtük böngészni az ételeket. Nyilván az ember a viszonyítás kedvéért megkeres egy teljesen átlag alap ételt, és megnézni annak az árát. Itt egy csirke körettel 2290,- Ft, amit legkevésbé sem neveznék elborult árnak, ez ma már sajnos az abszolút belépő kategória. Nyilván a brutál burgerek és steak-ek itt is magasabb árfekvésben vannak, mint mindenhol, de ha van 990-ért ilyen menü, és 2200-ért húsos főétel körettel, akkor nagyon nagy baj nincsen.

Dallas étterem

ezt bár ne is látnám többet: a 750,- Ft-os Dr. Pepper. De minden csak viszonyítás kérdése, még jó, hogy nem fogyózok, mert ugyan ez ZERO változatban 950,- Ft!!!!

Illetve gondoltam ezt én, de azért érdemes figyelni. Jó pár éve mikor itt jártam, mindig Dr. Pepper-t ittam, mert nagyon szeretem, és alig lehet valahol kapni. Még anno a British Store-ba jártam tálca szám vásárolni egy időben, de mióta ott is van vagy 300-350,- Ft egy doboz, azóta hanyagolom. Itt úgy emlékeztem, 330 volt egy doboz, be is rendeltem én balga, és mikor a lány kihozta és kitöltötte, csak utána néztem rá mit is rendeltem: 750,- azaz hétszázötven Forint egy doboz Dr. Pepper itt. Ettől egy pillanatra kivert a víz! Ez majdnem egy két fogásos menü ára, de legalábbis egyetlen doboz üdítőhöz mérten nagyon erősen túlárazott termék. Ráadásul a dobozon rajta van a szokásos felirat, hogy külön nem értékesíthető, nyilván az étterem tonna szám gyűjtő kiszerelésben vásárolja, töredék áron. Még a British Store-ban is “csak” 300 Ft átlagban egy ilyen doboz, ahhoz képest is több, mint 100%-os lenne a haszon, de nyilván nem ott szerzik be, hanem a forgalmazótól fél áron, tehát gondolom 3-4-szeres áron megy a Pepper, ami nekem nagyon nem szimpatikus. Egy nem alkoholos 0,33-as italért úgy gondolom kifejezetten túlzás 750,- Ft-ot elkérni, bármilyen ritka vagy érdekes ital is legyen az. Ez tehát kicsit kizökkentett az addigi túláradó pozitív hozzáállásomból, és sokáig sajnos rá is ült a hangulatomra, de kénytelen voltam túl tenni magam rajta. Persze az ital fronton mindenhol dúl a pofátlan túlárazás és lehúzás, mert az étel árat nézi az ember, az italokat meg csak berendelni, de ez azért minden eddig tapasztalt mértéken túltett sajnos.

azért megnézném azt, aki ezt a Texasi tornyot meg tudja enni

Az étlap egyébként összességében is eléggé vegyes felhozatalú árak tekintetében. Vannak rajta teljesen korrekt árak, és a valóságtól erősen elrugaszkodottak is. Ennek mintapéldánya a fent említett 750,- Ft-os Dr. Pepper, de van még például 1690,- Ft-ért csípős sajtleves, vagy 2250,- Ft-ért csirkés cézár saláta, amik szerintem azért erősen az átlag ár felett vannak. Persze fellelhető olyan tétel is az étlapon, ami brutális összeg, de egészen elképesztő mennyiség is, egy ilyen például a Texas-i fúrótorony, a maga 6390,- Ft-os árával. Ezért azonban kapunk egy sok emeletes burgert (a kép alapján), 60dkg marhahúst, illetve a torony tartalma még füstölt mozzarella, saláta, uborka, hagyma, paradicsom, majonézes-tormás mártás, bacon, tarja, Dallas burgonya. Ez mondjuk elég jól hangzik, de először is nem szerettem volna egy pénteki ebédre 6400,- Ft-ot költeni, másodszor pedig nem pontosan az a típus vagyok, aki egy ültő helyében meg tud enni 60 dkg marhahúst, ezért ezt kihagytam.

Dallas étterem

vessünk egy pillanatot azért az ital árakra rendelés előtt, de ne csak itt, máshol is

Az “egyszerűbb” változatok közül rendeltünk, melyből a legegyszerűbb “alap burger” 1390,- Ft, ami árban nem túl vészes, és 10 dkg hússal valamint salátával megrakva kapjuk. Bár ez nem menü, de itt alapból minden burger mellé jár Dallas burgonya, ami nem hatalmas adag, de remek fajta steak változat, és a testes burgerek mellé bőven elegendő. Így, hogy menüként tekinthessünk a rendelésre, már csak az üdítő árát kell hozzá számolnunk, bár ez sajnos az én esetemben +750,- Ft-ot jelentett, ami nagyon fájt!

Egy Clayton (2190,- Ft) és egy Donna (2490,- Ft) burgert rendeltünk, egyiket simán, a másikat nem kevés módosítással. A rendelést felvető hölgy egyik általunk elhangzott igényt sem írta fel sem lapra sem tabletbe, gondoltam is, hogy ennyit arról, hogy pontos rendelést kapjak, de nem így történt, később minden betű szerint úgy érkezett, ahogyan azt szerettük volna. A hamburgerek áraikat tekintve azért a drágább változatok közé tartoznak, még annak ellenére is, hogy burgonya is jár hozzájuk, mert kerek egy ezressel olcsóbban 1490,- ért az American Burgerben olyan menüt kapunk, amihez fél liter üdítő is jár, itt pedig nekem ezt egy 0,33-as Dr. Pepperrel 3240,- Ft-ból sikerült kihozni, ami azért diszkont árnak semmiképpen nem mondható. Persze ha az ember nem ilyen meggondolatlan, mint én, és rendelt egy alap burgert két deci kólával, akkor 1750,-ból megúszhatja, ami azért csak minimálisan van egy átlag burger menü ára felett, viszont a többletért ez a hangulatos környezet abszolút kárpótol. Itt a minőségről még nem tudtunk nyilatkozni, a kóstolás csak ez után következett.

Dallas étterem

bár nem sok haszna volt, kaptunk evőeszközt is, nedves törlőkendővel, ami viszont kellett is

Retro élmény a csúcson

Belépéskor a sarokban foglaltunk helyen, és ami mellettünk volt, attól már az első perctől kezdve bizsergett a tenyerem. Mint ahogyan a Dallas szó sem mond túl sokat a mai 14-24 éves generációnak, éppen úgy vélhetőleg a “flipper” szó sem (max egy kedves kis delfin képében), az én megfáradt öreg korcsoportomnak azonban éppen ellenkezőleg. Állíthatom, hogy alhangon 15 éve nem flippereztem, azonban a mi generációnknak ez volt a számítógép, a mobil app és tablet egyben. Emlékszem az osztálytársaimmal órákra elvesztünk régen a déli pu. játékteremben középiskola után, és a havi zsebpénz összegét a különböző flipperek vitték el, mert akkor ez volt a menő és a divat. Ma a mobil játékos mikrotranzakciók viszik el ugyan ezt, hogy kapjon plusz 3 répát az ember a farmban, több raktárhelyet, vagy éppen még 5 próbálkozást a “3-at egy sorba” golyós játékban a pálya teljesítéséhez. Mi legalább együtt voltunk, és minimálisan mozogtunk is, ha mást nem, legalább a gép lökdöséssel. “Kár, hogy azokból a régi jó dolgokból nem maradt semmi…”

a csoda retro sarok, Indiana Jones flipperrel

Na ezért bizsergett a tenyerem, és igyekeztem minél gyorsabban végezni a rendeléssel, hogy mint egy izgága kisgyerek, mehessek játszani, a sarokból ugyanis hívogatóan mosolygott rám az egyik régi nagy kedvenc, az Indiana Jones flipper. Egészen elképesztően korrekten 100,- Ft azaz egyszáz Forint bedobásával indul a játék, pontosan nem emlékszem, de tartok tőle éppen ennyi volt az ezredforduló előtti években is, mikor én aktív játékosnak minősültem. Mindenesetre összegtől függetlenül ez ma már annyira ritkaságnak számít, hogy nem is tudtam neki ellenállni. A százas bedobása után az első golyó elég hamar lement, de a másodikra már előjöttek a régi reflexek és két durva kattanást is kaptam a 6-8 perc játék alatt, még a harmadik golyó megkezdése előtt. Aki nem ismeri a rendszert, ez a megszerzett pont által elért szabad játékot, azaz teljesen ingyenes új kört jelzi (3 golyó), és olyan irdatlan durva kattanással jár, hogy a mereven a játékra feszült ember a figyelemből hirtelen kizökkentve majdnem maga alá csinál ijedtében.

a pontszám kijelző már nem volt túl tökéletes, de nagyon nem érdekelt

Itt tehát már garantált volt, hogy egy százassal 3 játékot biztosan játszom, és a szabad játékok után ismét sikerült még egyet nyernem egy újabb százassal, így 200,- Ft-al 5 játékot nyomtam, amit szerintem 1997-ben sem sikerült volna, pénzrablónak tehát egészen biztosan nem nevezhetjük ezt az itt felállított gépet. Közben megérkezett az étel, és kénytelen voltam elszakadni a géptől (benne hagyva a szabad játékokat), de az étkezés alatt szerencsére senki nem vetett szemet rá, így a burger után, míg Pufi várt a desszertjére, nyomtam is tovább. Na itt sikerült elfelejtenem és megbocsájtanom ezt a 750,- Ft-os Pepper-t, mert egy ekkora retro élményt kaphattam a helytől, ismét 16-18 évesnek érezhettem magam egy fél órára, és mindezt 200,- Ft befektetésével sikerült megoldanom, ezért úgy tekintettem rá, hogy az élmény további árát a Pepper árában róttam le a tulajdonosok felé, és így rendben is voltunk.

Dallas étterem

a burger sokkal nagyobb annál, mint amilyennek ezen a hatalmas tányéron látszik

A hamburgerek

A több kilométeres bevezető után akkor térjünk rá végre a lényegre, a hamburgerekre. Ezek ahogy már írtam az én elég kusza rendelésem, és annak fel nem írása ellenére egészen pontosan úgy érkezett, ahogyan kértem. És ez még csak az örömünk fele volt, mert nem elhanyagolható mértékben ért fülig a szánk attól a látványtól, amit a burger nyújtott, ezek kiszerelése ugyanis két kézzel is csak nehezen átfogható méretet jelentett, pedig nem az extra változatok közül, hanem teljesen sima burgereket rendeltünk.

egyedi mintás zsömle zászlócskákkal

Én bármilyen feldolgozott formában mindenféle zöldséget megeszek, tökfőzeléket, paradicsomlevest, spenótot, valamint az összes krémlevest, de a nyers zöldséget nem képes befogadni a gyomrom, ez a szendvics azonban ezek nélkül is olyan méretű volt, hogy könnybe lábadt a szemem. Engem a hely szelleme, a stílus és a flipper már a Pepper ár ellenére is lekenyerezett, Pufit a benzinszag és kusza étlap eddig visszatartotta, de itt ő is megadta magát.

hozzá jó fajta steak burgonyával

Hatalmas, nagyon látványos, és elképesztően finom burgereket kaptunk. Irdatlan méretű hússal érkeztek, aminek nagyon finom füstös íze volt, és pont annyira volt átsütve, mint ahogyan azt kell. A szósszal sem bántak mostohán, nem locsoltak bele egy egész tubussal, hogy elvigye a hátán a szendvics íztelenségét, de nem is volt száraz a kispórolás okán. A buci még olyan szintén is profi, hogy Dallas logó van a tetejébe sütve, de ez sem azért, hogy a fojtó ehetetlen zsömiről elvonja a figyelmet, hanem szintén csak egy plusz, hogy még teljesebb legyen az élmény. A sajt, a hús, a szószok, a buci le sem írható kellőképpen, hogy milyen tökéletes kombinációt alkottak. A séf gondolom nem az első burgerét rakta össze, azonban dicséretes, hogy így a tízezredik felé sem lelketlenül készített ehetetlen alapanyag halmokat küld ki az éhes vendégnek, hanem láthatóan és érezhetően szívvel-lélekkel és odafigyeléssel létrehozott műalkotásokat.

Dallas étterem

a tartalommal kapcsolatban nem lehet panaszunk

A szendvicsen érződik, hogy nagyon jó alapanyagokat használnak, mert satnya húsból nem hozható össze ez az íz élmény, amit itt kaptunk, és ezért ezt a némileg magasabb árat is abszolút tolerálni lehet. Főleg a méretet figyelembe véve, mert ahogy már írtam, ténylegesen akkora volt a szendvics, hogy két kézzel alig lehetett átfogni.Ez pedig itt egy tökéletes kombináció, mert a nagyon jóból nagyon sokat adnak, de tényleg.

és a hús alatt sem csak zsömi van

A desszertre már sok hely nem maradt, de nem is kellett, mert Pufi egy csoki szuflét rendelt, ami egy elég kicsi formában érkezett. A maga 1290,- Ft-os összegét figyelembe véve kilós ára elég komolynak bizonyult, és bár ízre és állagra remek volt, de itt is pár százassal megszaladt a ceruza, mondjuk 890,- Ft-ért lényegesen rentábilisabbnak gondolnánk, vagy 1290-ért másfélszeres méretben. A remek burgerek után azonban engem ez már nem nagyon érdekelt, főleg hogy amíg ez fogyott, addig én a burgerem végeztével ismét flippereztem.

Dallas étterem

ha nem is túl esztétikus, viszont annál szaftosabb és finomabb a tartalom

Jogos trónkövetelő?

Nagyon fájdalmas ezt kimondani, de azt gondolom, gondoljuk, hogy a Dallas hamburgere az új aranyérmes az országban, legalábbis nekünk, azok a versenyzők közül akiket mi teszteltünk. Nekem eddig az American Burger volt a favorit, ami ez által rosszabb persze cseppet sem lett, illetve a közelmúltban jött be mellé a Remíz burger, így azonban akarva-akaratlanul is ők a dobogó második helyére csúsztak. Mondjuk tény, hogy egyik sem az a kifejezetten nagy, beülős étterem, és mindkettő jóval korrektebb árfekvésben dolgozik, mint a Dallas, ezért nem teljesen korrekt az összehasonlítás, de ha tisztán és kizárólag a szendvicsről és az étel minőségéről beszélünk, akkor nekem a Dallas az új bajnok. Ettől függetlenül nem gondolom, hogy akár az AB, akár a Remíz ugyan ebből a Dallas költségvetésből ne tudna egy ilyen szendvicset kihozni, a tény attól még tény marad, hogy ezt most itt sikerült megkapnunk, illetve nem egy, nem két hely akár drágábban is silányabb végeredményt árul.

Dallas étterem

és végül a nem túl nagy méretű desszert

Pro: amerikai hangulat, retro Dallas tv sorozat feeling, remek ételek, nagy adagok, kiváló hamburger, korrekt napi menü, flipper gép, kedves kiszolgálás, pincérhívó gomb, van Dr. Pepper, lehet tankolni is, megtartották a vega Vadon Jani burgert
Kontra: akit zavar a benzin szag a belépésig nem lesz evős hangulatban, némely étel és ital erősen túlárazott, 1700,- egy sajtleves, 1300,- egy csoki szuflé és 750,- Ft egy 0,33-as Dr. Pepper

Dallas étterem

A Dallas étterem egy remek hely. Árban nem a legolcsóbb, de van kifejezetten korrekt menü 990,- ért, és egy átlag csirkés étel is annyi, mint máshol, az extrább ételek kerülnek csak többe, illetve pár kirívó jelenség, melyeket már említettük. Összességében azért ha az ember körültekintően rendel, reális áron kifejezetten finom és nagy adag ételt fogyaszthat itt, egy remek hangulatú étteremben, mely, különösen a flipper segítségével engem teljesen ki tudott szakítani a magyar dolgos hétköznapokból, és büdös izzadt amerikai kamionsofőrnek érezhettem magam 1,5 órára.